Obsługa Klienta Indywidualnego (ang. Direct to Customer, DtC)
Rolą naszych zespołów DTC jest wspieranie klientów poprzez rozmowy na temat pielęgnacji, aby ułatwić kontakt używamy różnych form komunikacji, takich jak SMS-y i wiadomości e-mail. Nasi przedstawiciele ds. DTC są zazwyczaj przypisani do określonego regionu kraju i zarządzają relacjami ze wszystkimi klientami w tym regionie. Zapewnia to wysoki poziom odpowiedzialności przedstawicieli ds. DTC i usprawnia obsługę klientów, którzy dobrze znają swoich przedstawicieli. Jest to o wiele bardziej satysfakcjonujące niż typowa praca w centrum obsługi ze względu na znacznie większą autonomię i poczucie odpowiedzialności. Każdego dnia bezpośrednio wpływasz na życie naszych klientów, pomagając im ponownie mówić i oddychać.
Dołącz do rozwijającej się organizacji — w 2019 roku nasza firma rozrosła się do około 850 pracowników, a większość nowych stanowisk przypadała na zespoły DTC i sprzedaży. Praca w dynamicznej organizacji otwiera możliwości nauki i rozwoju kariery w naszych zespołach DTC